شورای عالی ایمنی حمل ونقل کشور تشکیل می‌شود

شورای عالی ایمنی حمل ونقل کشور تشکیل می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران از تصویب لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد و افزود:‌ کلیات این لایحه در جلسات قبل به تصویب رسیده بود و در جلسه امروز نیز جزئیات آن با اصلاحاتی به تصویب رسید.

صدیف بدری در گفت‌وگو با اخترنیوز گفت: پس از تصویب کلیات لایحه مذکور کمیته متشکل از وزارت خانه های کشور، راه و شهرسازی و کمیسیون عمران نحوه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و  نقل کشور را بررسی و لایحه سه ماده ای را به تصویب رساندند. در جلسه امروز نیز جزئیات این لایحه با اصلاحاتی به تصویب کمیسیون رسید.

نماینده مردم اردبیل افزود: شرح وظایف این شورا مشتمل بر سیاستگذاری عالی در حوزه حمل و نقل، ارتقای ایمنی و کاهش توانایی حمل و نقل، ایجاد هماهنگی موثر بین دستگاه های زیربط و هماهنگ کننده اقدامات لازم برای ارتقای حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی است.

بدری همچنین از تصویب چند ماده از لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان کمیسیون فرعی سخن گفت و افزود: چهار ماده از لایحه فوق را بررسی و تصویب کردیم و به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادیم. دولت در این قانون بازنگری‌هایی با توجه به فرمایشات و دغدغه های مقام معظم رهبری ، سیاست گذاری های روز و اقتصاد مقاومتی انجام داده است که کمیسیون اقتصادی به عنوان کمیسیون اصلی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما