سوء استفاده های سیاسی از خون پاک زوار امام رضا(ع) به چه قیمتی؟/بازی با احساسات پاک مردم آذربایجان هم

سوء استفاده های سیاسی از خون پاک زوار امام رضا(ع) به چه قیمتی؟/بازی با احساسات پاک مردم آذربایجان هم

 جرم آخوندی این بود که از نیروهای قوی اصلاح طلب است و گویا در این جامعه هر کسی اصلاح طلب باشد و یا حتی از شخص اصلاح طلبی حمایت کند محکوم به فناست که این مهم با اصول اولیه حقوق بشر و ترویج تحزبی که مورد انتظار تمامی مسئولان و دست اندرکاران نظام است فاصله دارد.!

جرم آخوندی این بود که بعد از ابراز تسلیت با هموطنان و همشهریان عزیز من به سوال خبرنگاری جواب داد که از وی در مورد بیمه و چگونگی پرداخت  خسارت و دیه به خانواده های جانباختگان جواب داد.هر کسی از موضوع؛ آگاه نباشد فکر می کند که تنها با گذشت چند ساعت از جان دادن و سوختن همشهریان من در آتش، وزیر آخوندی باید آن چنان بی وجدان و بی احساس باشد که بحث بیمه را به عنوان اولین و تنهاترین دغدغه خانواده های معزا بداند.!

جرم آخوندی گویا خیلی سنگین تر از این ها بود که تا این حد هجمه ها علیه وی ادامه دارد و حتی گزارش عملکرد وی به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) در مورد تجهیز قطار مشهد به سیستم هوشمند تبدیل به سوژه رسانه ها شده و برخی عوام فریبی ها به شدت در تلگرام دست به دست شده و هیچ کسی نداند که سیستم هوشمند در مسیر قطار تبریز- مشهد اخطار داده و چراغ را قرمز کرده ولی ناهماهنگی بین دو نفر باعث رد شدن قطار از چراغ قرمز و برخورد دو قطار با هم باشد. نتیجه اینکه سیستم هوشمند، خطایی انجام نداده که آخوندی به خاطر آن زیر سوال برود ولی عوام فریبی ها و ساده بودن ها در فضای مجازی همچنان ادامه دارد!

متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به این عوام فریبی ها دامن زده و عقده های سیاسی خود را با سوء استفاده از خون پاک 49 جانباخته مظلوم بر سر آخوندی خالی کنند و حتی پس از معذرت خواهی آقای وزیر از مردم قهرمان استانمان، از لفظ ناشایست " اشک تمساح" در رسانه های و فضاهایمجازی منتسب به خود استفاده کنند و با تمام توان برای استیضاح وزیر تلاش کنند، امری که حتی اگر به نتیجه مد نظر دلواپسان ختم شود هیچ دردی از دردهای مردم مظلوممان دوا نکرده، باعث اصلاح زیر ساخت های حمل و نقل کشور نمی شود.

حال سخن نگارنده این است که نباید به این موضوع که تقدیر خداوند بوده؛ با نگرش سیاسی نگریسته و سعی در انتقام سیاسی از اصلاح طلبان و دولت با خون پاک زوار امام رضا(ع) کرد وگرنه اگر قرار بر اعمال نگرش سیاسی بر مقدرات خداوند باشد باید در هر دولتی که باشد از دولت اختلاسگران گرفته تا دولت تدبیر و امید و دولت های پس از دولت تدبیر و امید، هر وزیر راه و شهرسازی پس از وقوع هر حادثه مرگباری، استعفا دهد و یا استیضاح شود.

 

یادداشت از : سید مرتضی مرتضوی

 

منبع:پایگاه خبری تحلیلی نسل تدبیر

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما