اعتراض‌ تولیدکنندگان مبل مریانج به برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان

در پی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه مبلمان و لوستر در همدان، شاهد اعتراض فروشندگان و تولیدکنندگان بازار مبل مریانج در مقابل استانداری همدان بودیم.

به‌گزارش اخترنیوز، صبح امروز یک‌شنبه پنجم دی‌ماه بیش از 100 نفر از فروشندگان و تولیدکنندگان مبلمان شهر مریانج استان همدان به برگزاری نمایشگاه مبلمان اعتراض داشته و برگزاری آن را موجب نابودی صنعت مبل استان عنوان کردند.

یکی از نمایشگاه‌داران مبل مریانج همدان که در این تجمع حضور داشت، به خبرنگار ایسنا گفت: شرکت نمایشگاه‌های استان همدان برای تأمین منافع خود سالانه چندین نمایشگاه مبل برگزار کرده و تولیدکنندگان و نمایشگاه‌های تهران را به این نمایشگاه دعوت می‌کند.

وی با بیان اینکه فروشندگان مبل تهران با عرضه و فروش محصولات خود در نمایشگاه مبل همدان سودهای بالایی کسب می‌کنند، افزود: این در حالیست که نمایشگاه‌داران همدانی سالانه مبالغ سنگینی مالیات و عوارض پرداخت می‌کنند و پول عاید تهرانی‌ها می‌شود.

این فرد معترض با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل همدان برای حضور در نمایشگاه دعوت نشدهاند، اظهار کرد: امروز با دیدن بنرهای نصب شده در سطح شهر متوجه برگزاری نمایشگاه مبل شده‌ایم که به نشان اعتراض 100 نمایشگاه مبل مریانج تعطیل شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان نیز به ایسنا گفت: از همگی تولیدکنندگان و فروشندگان مبل مریانجی برای حضور در نمایشگاه مبلمان دعوت به عمل آمده به طوریکه از 64 غرفه موجود در نمایشگاه این دوره، 35 غرفه به استان همدان اختصاص یافته است.

حسین الماسی تصریح کرد: برای تولیدکنندگان و فروشندگان استان همدان شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته شده است به طوریکه برای این افراد تخفیف 20 درصدی در اجاره غرفه درنظر گرفته‌ایم.

وی همچنین در ادامه خبر از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی از 5 تا 10 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان داد و گفت: با توجه به استقبال خوب و درخواست‌های مکرر هم‌استانی‌ها و تلاش برای پاسخگویی به تنوع درخواست‌‎ها، به مدت شش روز از ساعت سه عصر تا هشت شب علاقمندان می‌توانند از نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر بازدید کنند.

وی با یبان اینکه غرفه‌های در سه سالن ابن‌سینا، الوند و هگمتانه به ارائه محصولات خود می‌پردازند، عنوان کرد: در مجموع از هفت استان تهران، البرز، مرکزی، قم، قزوین، اصفهان و همدان در فضایی به مساحت 5500 مترمربع در این دوره حضور خواهند داشت.

الماسی عمده اقلام مورد ارائه را شامل انواع مبلمان‌های راحتی، استیل، کلاسیک، تخت خوابشو، غذاخوری، سرویس خواب، لوستر، چراغ‌های تزئینی، آباژور، ویترین، آینه و شمعدان، بوفه، کنسول و کالای خواب دانست و یکی از اساسی‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه در نیمه دوم سال را حمایت از فعالان اقتصادی در صنعت مبلمان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه برای رفاه حال بازدیدکنندگان در روز آخر برگزاری این دوره از نمایشگاه که در نیمه دوم سال است، به صورت یکسره و از ساعت 10 صبح تا هشت شب فعال است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما