تاکید نماینده خاش بر ضرورت تقسیم عادلانه اعتبارات سازمان بهزیستی

نماینده مردم خاش در شورای اجتماعی شهرستان خاش که با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و شماری از مدیران کل کشوری و استانی بهزیستی، فرماندار و اعضای شورای اداری خاش برگزار شد بیان کرد: اقشار جامعه خاش و منطقه سیستان و بلوچستان بسیار کم درآمد، آسیب پذیر و نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان و نهادهای حمایتی هستند.

به گزارش اخترنیوز، علی کرد با اشاره به اینکه برای ساخت مجتمع های توان بخشی اعتبار لازم است، ضرورت تقسیم عادلانه اعتبارات سازمان بهزیستی به شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: حضور رئیس سازمان بهزیستی و هیات همراه وی را به منطقه به فال نیک می گیریم و از توجه ایشان برای استقرار اداره بهزیستی در شهر میرجاوه کمال سپاسگزاری را داریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وضعیت استخدامی کارکنان اورژانس اجتماعی را نابسامان توصیف کرد و ضرورت رسیدگی به مشکلات این قشر را متذکر شد.

کرد، با توجه به بازنشسته شدن 30 نفر از کارکنان بهزیستی در منطقه تلاش برای جایگزین کردن نیروهای پرتوان بومی در جهت کاهش دادن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را خواستار شد.

نائب رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شفاف سازی در تخصیص اعتبارات، تامین اعتبار برای پرداخت و تامین جهیزیه نوعروسان زیرپوشش بهزیستی خاش، فعال کردن مجتمع های خدمات روستایی در دهستان ها و مراکز پرجمعیت روستایی باید در اولویت قرار گیرد.

کرد گفت: خدمات ندادن به افراد و خانواده های نیازمند خدمات به بهانه نبود اعتبار با عقل و منطق سازگار نبوده و قابل توجیح نیست؛ لذا انتظار داریم مردم محروم و نیازمند خاش مورد توجه ویژه قرار گیرند و در زمینه پرداخت کمک های موردی برنامه وجود داشته باشد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما