رشد 282 واحدی شاخص کل بورس

 رشد 282 واحدی شاخص کل بورس

به گزارش اخترنیوز، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز ۲۸۲ واحد افزایش یافت و به رقم ۷۵ هزار و ۴۶۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ۱۱ واحد افزایش تا رقم ۱۳ هزار و ۹۴۵ واحد بالا رفت.

شاخص آزاد شناور امروز ۴۲۹ واحد رشد کرد و به رقم ۸۴ هزار و ۹۸۱ واحد رسید. شاخص بازار اول نیز با ۳۳۵ واحد افزایش وارد کانال ۵۳ هزار و ۱۳۳ واحدی شد. اما شاخص بازار دوم ۱۸۴ واحد کاهش یافت و تا تراز ۱۶۳ هزار و ۱۲۲ واحدی پایین رفت.

نماد معاملاتی شرکت‌های ملی مس ایران، ایران خودرو و پالایشگاه نفت اصفهان بیشترین تاثیر را در افزایش شاخص امروز داشتند و در مقابل توسعه صنایع بهشهر و صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جهت منفی نماگر بازار را تغییر دادند.

ارزش معاملات امروز به رقم ۱۹۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۸۹۱ میلیون و ۵۳۴ هزار سهم و اوراق قابل معامله طی ۶۷ هزار و ۴۹۳ نوبت دادوستد بود.

بیشترین ارزش معاملات در بازار امروز مربوط به شرکت‌های ایران ترانسفو، صنایع ملی مس و زامیاد بود، به‌طوری که ارزش معاملات ایرانسفو به رقم ۲۱ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان بالغ شد و ارزش معاملات صنایع ملی مس ایران به رقم ۱۵ میلیارد و ۹۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

آیفکس نیز امروز ۳.۷ واحد رشد کرد و به رقم ۷۹۶.۶ واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۳۲۷ میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۲۱۲ میلیون و ۸۲۹ سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۳ هزار و ۷۸۳ نوبت دادوستد بود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما