پیش‌بینی بارش برای شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور/کاهش کیفیت هوا در زابل

 پیش‌بینی بارش برای شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور/کاهش کیفیت هوا در زابل

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی بارش باران برای شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور و همچنین ادامه پایداری گرد و خاک در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگوبا ایسنا، ضمن پیش‌بینی ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد برای سواحل دریای خزر در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد:

شمال غرب و شمال شرق کشور نیز در همین مدت شاهد افزایش ابر، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد بود. همچنین برای مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی شده‌ است.  

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده برای شرق مازندران، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، شمال سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان شدت باران پیش‌بینی می‌شود.  

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روزهای شنبه و یکشنبه، بارش در استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق فارس و هرمزگان ادامه خواهد داشت و در روز شنبه برای استان سیستان و بلوچستان، کرمان و مازندران شدت می‌گیرد. طی سه روز آینده نیز شرق دریای عمان مواج است و در منطقه زابل وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وظیفه در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان تهران طی دو روز آینده نیز توضیح داد و گفت:

در روز شنبه، آسمان این استان کمی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی شده‌ است. بیشینه دما در این روز ۳۴ و کمینه آن نیز ۲۴ درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین برای  روز یکشنبه نیز وضعیت مشابه دور از انتظار نیست. دمای هوا در گرمترین ساعت روز به ۳۶ و در خنک ترین ساعت به ۲۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما