دشمنان از طریق فضای مجازی اصالت خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند

دشمنان از طریق فضای مجازی اصالت خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: هدف دشمنان از رواج تفکرات انحرافی، فرو پاشی بنیان خانواده ها است.

به گزارش اخترنیوز سرلشگر رحیم صفوی در نشست مشترک با فرماندهان انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با بیان این مطلب افزود: هدف از این سفر شناخت دقیق نسبت به مسائل کلان کشور و به ویژه در مناطق مرزی و همچنین شناسایی کمبودها و تلاش برای رفع آنها در راستای تقویت یگان ها است.

وی افزود: وجود پدیده مواد مخدر و گسترش آن در بین نسل جوان یک تهدید تلقی می‌شود و همه بخش های مرتبط با این حوزه، برای مبارزه با این پدیده باید بسیج شده و پای کار بیایند تا از آسیب های ناشی از آن جلوگیری شود.

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش دشمنان در راستای ترویج تفکرات انحرافی و غلط میان مردم تصریح کرد: دشمنان نظام با رواج این تفکرات از طریق فضای مجازی، سایت ها و شبکه های ماهواره ای،در تلاشند اصالت خانواده ها را هدف قرار داده و عفت و حیا را از جامعه ما خارج کنند که در این راستا شناخت راه های مقابله با آن یک ضرورت است.

صفوی ضمن قدردانی از تلاش های تمام عوامل انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راستای حفظ امنیت خاطرنشان کرد: برای افزایش احساس امنیت در سطح استان ،همه دستگاه ها و بخش ها باید پای کار بیایند، زیرا امنیت در استان مطلوب است ولی باید برای ارتقاء احساس امنیت تلاش های بیشتری شود و با تحقق این امر ما شاهد توسعه و شکوفایی بیشتر در منطقه خواهیم بود.

همراهی مردم با پلیس ،نتیجه رویکرد جامعه محوری

در ادامه این نشست سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  ،گفت: رویکرد مدیریت جهادی و تقدم اقدامات آفندی بر اقدامات پدافندی دو راهبرد کلان پلیس استان است و تلاش کرده ایم تمام برنامه های خود را بر اساس این راهبرد ها ادامه دهیم.

وی افزود: تلاش در جهت تعامل ،همدلی و حفظ وحدت با هدف هم افزایی مشترک بین دستگاه های مرتبط برای استقرار امنیت ،یکی دیگر از رویکرد های پلیس می باشد و در این رابطه بیشترین تعامل را با سپاه پاسداران و شورای تامین داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی ،مردم مداری و جامعه محوری را از راهبرد های مهم برون سازمانی پلیس خواند و گفت:رویکرد جامعه محوری ،نقش بسیار مهمی در همراهی مردم با پلیس در اجرای ماموریت ها داشته و حمایت مردم از پلیس نسبت به گذشته روند صعودی دارد.

وی مبارزه با مواد مخدر را اولویت اصلی پلیس استان خواند و یاد آور شد:از ابتدای سال جاری تا کنون ،53 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس در استان کشف شده که رشدی 49 درصدی دارد و دستگیری قاچاقچیان نیز 23 درصد نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

 رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش 13 درصدی وقوع سرقت در استان اشاره کرد و گفت:با تلاش شبانه روزی همکاران  ،88 درصد سرقت های رخ داده در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود ،ارتقاء انضباط اجتماعی ،تسهیل در عبور و مرور و کاهش حوادث رانندگی را از موفقیت های پلیس در حوزه ترافیک خواند و خاطرنشان کرد :نیروی انتظامی استان در کاهش تلفات حوادث رانندگی ،موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما