تاکید پادشاه اردن بر لزوم حل سیاسی بحران سوریه

 تاکید پادشاه اردن بر لزوم حل سیاسی بحران سوریه

پادشاه اردن بر اهمیت ادامه تلاش‌های جامعه جهانی برای مبارزه با تروریسم و حل و فصل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد.

به گزارش اخترنیوز، به نقل از سایت اینترنتی النشره، عبدالله دوم، پادشاه اردن در سفرش به لهستان و دیدار با رئیس جمهور این کشور درباره آخرین تحولات منطقه و جهان و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

وی در این دیدار در خصوص بحران سوریه گفت: اردن متحمل بار سنگینی در قبال آوارگان سوری است و در واقع یکی از بزرگترین کشورهای میزبان آوارگان سوری است لذا حل و فصل فوری بحران سوریه از طریق راهکاری فراگیر و سیاسی ضروری است.

در خصوص تحولات منطقه خاورمیانه و جهان نیز عبدالله دوم بر اهمیت ادامه تلاش جامعه جهانی برای مبارزه با تروریسم در همه اشکال آن و مشارکت گسترده در این خصوص تاکید کرد.

رئیس جمهور لهستان نیز با تقدیر از نقش اردن در تقویت امنیت و ثبات در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای آمادگی کشورش برای کمک به اردن در تحمل بار سنگین آوارگان سوری به عنوان مسئولیتی بین‌المللی تاکید کرد.

در این دیدار که با حضور رئیس ستاد ارتش و مشاور نظامی پادشاه اردن و جمعی از مسئولان عالی رتبه لهستانی برگزار شد ملک عبدالله و رئیس جمهور لهستان بر تمایل دو کشور برای تقویت و تحکیم روابط دو جانبه در عرصه‌های مختلف به ویژه همکاری نظامی تاکید کردند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما