هشدار اف بی آی نسبت به حمله سایبری احتمالی به سیستم‌های انتخاباتی آمریکا

هشدار اف بی آی نسبت به حمله سایبری احتمالی به سیستم‌های انتخاباتی آمریکا

اف بی آی با کشف شواهدی از حمله هکرها به سیستم‌های اطلاعاتی انتخاباتی در دو ایالت به مقامات دولتی نسبت به افزایش امنیت انتخابات هشدار داد.

به گزارش اخترنیوز، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بخش سایبری اف بی آی با انتشار یک هشدار محرمانه اعلام کرده است که این نهاد در حال بررسی دو حمله اخیر است و به ایالات مختلف توصیه می‌کند سیستم‌های خود را برای وجود نشانه‌هایی از حمله هکرها بررسی کنند.

روز گذشته (دوشنبه) این سازمان اعلام کرد که درباره هشدارهای مذکور اظهار نظری نمی‌کند.

اف بی آی همچنین نامی از ایالات مورد حمله قرار گرفته، نبرد اما توضیح داد که هکرها به یک وب‌سایت انتخاباتی حمله کرده و برای ورود به سیستم انتخاباتی یک ایالت دیگر هم تلاش کرده‌اند.

این در حالی است که اوایل تابستان سال جاری نیز به وب‌سایت‌های انتخاباتی ایالات ایلینویز و آریزونا حملاتی شد. در هر دو مورد بخش مربوط به ثبت آرای آنلاین مورد هدف قرار گرفته بود.

هشدار اخیر اف بی آی همچنین چند روز پس از جلسه رئیس امنیت ملی آمریکا، وزرا و مقامات انتخاباتی این کشور صورت گرفت، جلسه‌ای که طی آن مقامات آمریکایی امنیت سایبری و زیرساخت‌های انتخاباتی را مورد گفت‌وگو قرار دادند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما