تغییر چهره وضعیت نامناسب محلات چشم انداز و عباسی در دستور کار شهرداری منطقۀ یک قرار گرفت

تغییر چهره وضعیت نامناسب محلات چشم انداز و عباسی در دستور کار شهرداری منطقۀ یک قرار گرفت



به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقۀ یک تبریز، دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقه یک تبریز از شروع عملیات زیرسازی اساسی و بهسازی معابر و آسفالت ریزی و لکه گیری خیابان عباسی و محلات کوی چشم انداز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقۀ یک به منظور تغییروضعیت نابهنجار این محلات از لحاظ اسفالت و زیرسازی در راستای خدمت رسانی ویژه و بستر سازی توسعه و رونق منطقه ای خبر داد .


.

شهردار منطقۀ یک تبریز با اشاره به وضعیت نا مناسب بافت این منطقه، بهسازی و مرمت محلات و تر میم آسفالت معابر محوطه سطح منطقه را جزء برنامه های معاونت فنی و عمرانی خوانده وزیرسازی اساسی و ترمیم بافت این محلات را مورد تاکید قرار داد.





.


شهردار منطقه یک تبریز ایجاد آرامش برای همشهریان عزیزو بستر سازی توسعه و رونق منطقه ای را اصلیترین هدف اجرای طرح های  بهسازی معابر  محلات مختلف توسط شهرداری منطقه یک عنوان نمود.

دکتر یوسفی در پایان از استمرار خدمات عمرانی و اجرای عملیات بهسازی معابر سطح منطقه بر اساس اولویت بندی کار شناسی و نظارت مستمر و دقیق بر طرحهای عمرانی توسط شهرداری منطقۀ یک تصریح نموده و بسترسازی توسعه و رونق منطقه ای و اهمیت خدمت رسانی ویژه به مناطق کم برخوردار را جزء اهداف کلیدی منطقه یک در حوزۀ عمرانی و خدماتی برشمرد.


.



روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما