تاکید شهردار منطقۀ یک بر پیگیری جدی اجرائی مصوبات بازدید های دوره ای از سوی منطقه

تاکید شهردار منطقۀ یک بر پیگیری جدی اجرائی مصوبات بازدید های دوره ای از سوی منطقه



به گزارش روابط عموی شهرداری منطقه یک تبریز، دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقۀ یک تبریز بر پیگیری جدی روند بازدید های معاونین و مدیران منطقه ای از سطح حوزه در خصوص اجرای کلیه تصمیمات اتخاذ شده تاکید کرد و گفت: ساماندهی وضعیت نامناسب معابر و تغییر مبلمان بافت شهری در مناطق مختلف سطح حوزه در دستور کار مدیران اجرائی منطقه قرار گرفته و ترمیم بافت چهره شهری از اولویت های اساسی در حوزه عمرانی و خدماتی و اجرائی به در این منطقه محسوب می گردد.

شهردار منطقه یک تبریز از عزم جدی و پیگیری سریع اجرای موارد بررسی شده و اعلامی به کلیه واحدهای اجرائی خبر داده و بر تسریع در اجرای دقیق و سریع طرحهای مورد نظر تاکید نمود.

دکتر یوسفی در پایان با اعلام این مطلب گفت: گام اساسی از بازدید های دوره ای را محکمتر بر داشته و مصمم به تغییر جدی بافت شهری و تغییر چهره اوضاع نامناسب مناطق و حوزه های بازدید شده هستیم و از هیچ کوششی در راستای تحقق اهداف کلان شهرداری در استقبال از رویداد تاریخی 2018 و آماده سازی شهر برای میزبانی شایسته از مسافران عزیز در جهت کسب رضایتمندی عمومی شهروندان گرامی دریغ نخواهیم نمود.

 

روابط عمومی شهردای منطقه یک تبریز

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما