بهره‌برداری از طرح توسعه کارخانجات نساجی خوی با حضور وزیر

بهره‌برداری از طرح توسعه کارخانجات نساجی خوی با حضور وزیر

طرح توسعه کارخانجات نساجی خوی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخترنیوز به نقل از ایسنا، «محمدرضا نعمت‌زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه کارخانجات نساجی خوی در خصوص تعرفه تخمه آفتابگردان و کدو گفت: تعرفه گمرکی انواع تخمه آفتابگردان و کدو 10 درصد است این در حالی ست که پارسال این تعرفه تنها 4 درصد بود که با تلاش‌های انجام شده و در راستای حمایت از محصولات داخلی، این رقم را به 10 درصد رساندیم.

وی افزود: با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌توان رقم تعرفه‌ها را باز هم افزایش داد.

«تقی کبیری» نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای نیز در این مراسم اظهار کرد: در بحث تخمه آفتابگردان و کدو نیاز مبرمی به کمک و بحث تعرفه‌های این دو محصول داریم.

وی افزود: احداث و تکمیل جاده ایواوغلی و پیرکندی باید در اولویت قرار بگیرد تا میان معادن بتوان تردد کرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت امسال عنایت ویژه‌ای برای راه‌اندازی واحدهای کوچک و متوسط گذاشته و امیدواریم تا به شهرستان خوی نگاه ویژه‌تری شود، چون خوی دومین شهر بزرگ و صنعتی استان است اما متأسفانه در اشتغال و سرمایه‌گذاری رتبه سوم را داریم که در صورت ادامه این روند وضعیت نامطلوبی در این شهر به وجود خواهد آمد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما