الگوی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج باید به کل کشور تسری داده شود

الگوی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج باید به کل کشور تسری داده شود

وزیر کشور گفت: شهر نمونه اقتصاد مقاومتی یک الگوی جدیدی است و اگر خداوند توفیق دهد و بتوانیم این طرح را خوب اجرا کنیم، قابل تسری به سایر نقاط استان کرمان و کل کشور است.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، عبدالرضا رحمانی فضلی، در حاشیه بازدید از پروژه پرورش بز شیری شهرستان قلعه‌گنج، با بیان این که الگوی اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج بر اساس کار مردم است و خود مردم به سهم خودشان برای توسعه و رفاه تلاش می‌کنند، گفت: اساس کار در اقتصاد مقاومتی مردم هستند و با توجه به محرومیتی که در این منطقه است، مردم با ایجاد صندوق‌های خرد بیش از 500 میلیون تومان جمع‌آوری و معادل آن را بنیاد مستضعفان  کمک کرده و تسهیلات به مردم ارائه داده است و جالب اینجاست که مردم در بازپرداخت‌ها یک روز هم تأخیر نداشته و بازپرداخت‌ها به موقع صورت گرفته است.

وی با بیان این که امیدواریم بتوانیم این طرح را به کل کشور تسری داده و از این الگوی موفق برای سایر نقاط کشور ایده بگیریم، تصریح کرد: شهر نمونه اقتصاد مقاومتی یک الگوی جدیدی است و اگر خداوند توفیق دهد و بتوانیم این طرح را خوب اجرا کنیم، قابل تسری به سایر نقاط استان کرمان و کل کشور است.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور به منظور بازدید و بررسی پروژه های اقتصاد مقاومتی طی سفر دو روزه به کرمان، وارد شهرستان جیرفت شد.

بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج و حضور در جلسه تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج از اهم برنامه‌های روز نخست سفر وزیر کشور به استان کرمان است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما