وزیر شیلات نروژ خواستار تولید مشترک ماهی سالمون در ایران شد

 وزیر شیلات نروژ خواستار تولید مشترک ماهی سالمون در ایران شد

به گزارش اخترنیوز به نقل از ایرنا، پرسنت برگ که به همراه 100 کارشناس از 62 شرکت تولیدی این کشور به ایران سفر کرده، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ماهی سرای کاسپین کرج که با حضور مسئولان جهاد کشاورزی استان البرز صورت گرفت، اظهار علاقه کرد تا در این سفر در بخش دولتی و خصوصی مبادلات داشته باشند و 2 کشور از تجربیات یکدیگر بهره ببرند.
وی در این نشست گفت: آماده امضای تفاهم نامه با سازمان دامپزشکی ایران هستیم تا آغازی بر یک شراکت پایدار در بخش دولتی باشد.
وی افزود: ایران برای کشور نروژ بازار بسیار جذابی است و ما می توانیم ماهی سالمون با کیفیت خودمان را به ایران بفروشیم و معتقدیم که ایرانی ها شایسته خوردن بهترین ماهی دنیا هستند.
وی اضافه کرد: ایران از تولیدکنندگان بزرگ آبزیان در آسیا است و نروژ نیز سالانه 1.3 میلیون تن سالمون و قزل آلا تولید می کند.
وزیر شیلات نروژ گفت: ایران اهداف بسیار بلندی در تولید و توسعه در زمینه شیلات و توسعه ملی نسبت به آن چیزی که فکر می کردیم، دارد و می تواند تبادل اطلاعات و تجربیات خوبی با 62 شرکت تجاری اقتصادی نروژی داشته باشد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما