از مدیران شجاع که منافع مردم را بر منافع خود ترجیح میدهند جانانه حمایت میکنیم

از مدیران شجاع که منافع مردم را بر منافع خود ترجیح میدهند جانانه حمایت میکنیم

 مسعود حسابگر عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان  آذربایجان شرقی در گپ و گفتی صمیمانه با اخترنیوز گفت باید با هر گونه تضییع حقوق مردم برخورد شود و وظیفه فعالین سیاسی و رسانه ها است که به افشاگری فساد ها بپردازند.


وی همچنین با اشاره به اینکه اگر در ابتدای دولت تدبیر و امید به طور شفاف و کاملا بی پرده از عمق فساد های اقتصادی و ظلم هایی که در طی ۸ سال دولت قبلی در حق این مردم روا شده بود اطلاع رسانی می شد اکنون شاهد پیش دستی برخی حضرات نبودیم، اظهار کرد: بنده اعلام خطر میکنم اگر افشاگری ها از دولت قبل صورت نگیرد و مردم از عمق فجایعی که در دولت گذشته اتفاق افتاده با خبر نشوند و با خاطیان با نجابت بیش از حد برخورد شود خطر احمدینژادیسم  میتواند گریبان این کشور را بگیرد و کشور را دوباره مبتلا کند.


حسابگر همچنین گفت:درست است که رهبری ایشان را منع کردند ولی تا احزاب تقویت نشوند ان جی او ها فعال نگردند و رسانه ها  نتوانند به وظیفه اصلی خود که همانا شفاف سازی فضای سیاسی و اقتصادی است به درستی عمل کنند ، خطر پوپولیست و احمدینژادیسم  و در نتیجه عقب ماندگی ایران محتمل هست.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما