کمالوند: گسترش فولاد به بلوغ تاکتیکی رسیده است

 کمالوند: گسترش فولاد به بلوغ تاکتیکی رسیده است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده و برای رسیدن به جایگاه‌های بهتر تلاش می‌کند.

به گزارش اخترنیوز ، فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش برابر پدیده در نشست خبری گفت: بازی کیفیت خوبی داشت و ما حتی به حریف یک موقعیت هم ندادیم. در حالی که بیش از ۸ موقعیت صددرصد برای گلزنی داشتیم. این نشان از بلوغ تاکتیکی تیم ماست.

او ادامه داد: گسترش فولاد در ۷ بازی قبلی هم همین طور بازی کرده بود و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، اکنون جایگاه بهتری داشتیم. پدیده در بازی‌های قبلی‌اش بیش از یک گل نخورده بود و بهترین تیتری که می‌شود برای پیروزی ما برابر این تیم نوشت این است که "گسترش فولاد بیدار شد".

کمالوند افزود: امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم تا در پایان نیم فصل جایگاه بهتری پیدا کنیم و آن وقت در نیم فصل دوم برای قرار گرفتن در بالای جدول تلاش می‌کنیم. همان طور که قبلا از باخت و مساوی‌ها ناراحت نمی‌شدیم، از این پیروزی هم خوشحال نیستیم و از حالا به بازی بعد فکر می‌کنیم.

سرمربی گسترش فولاد همچنین گفت: وقتی تیم نمی‌برد، انتقادها زیاد می‌شود اما همه بازیکنان ما خوب هستند و هر کس که انصاف داشته باشد، می‌گوید که حداقل از ۷ بازی قبل باید در ۵ بازی برنده می‌شدیم.

او در ادامه گفت: از پزشک تیم که ۵ بازیکن سرماخورده ما را به بازی رساند و همین طور روانشناس تیم تشکر می‌کنم. برخی تماشاگران به گسترش فولاد شک داشتند و فکر می‌کردند سقوط می‌کنیم اما می‌خواهیم ثابت کنیم که این طور نیست. از مدیران باشگاه هم تشکر می‌کنم که در این مدت هیچ فشاری به ما نیاوردند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما