مسافران رضوى، آسوده بخوابيد /كبوتران رضوى،سلام ما را به آقا برسانيد

مسافران رضوى، آسوده بخوابيد /كبوتران رضوى،سلام ما را به آقا برسانيد

حال و هواى مردم متدين و هميشه در صحنه آذربايجان و تبريز قهرمان در روز شهادت هشتمين امام شيعيان،امام رضا(ع) متفاوت از سال هاى پيش بود.

 

امروز مردم سرزمينم آمدند تا با شعارهاى "عزا عزاست امروز ،روز عزاست امروز،مهدى صاحب زمان ،صاحب عزاست امروز"عزيزان پرپر شده خود در قطار مرگ را تشييع كنند.

 

مسئولان،جوانان،نوجوانان و حتى كودكان آمدند تا با لبيك گويى به امام حسين(ع)در آخرين روزهاى ماه صفر و با پيراهن هاى مشكى خود، فرزندان غيور و حسينى جانباخته خود در قطار مرگ را تشييع كرد و آنان را بهشتى كنند.

 

خوشا بحال پرپرشدگان رضوى كه در روز شهادت امام خويش،در آرامگاه ابدى خويش آرام گرفته و در شب اول قبر،ميهمان امام رضا(ع) باشند.

 

جانباختگان رضوى كه قرار بود در آخر ماه صفر در كنار بارگاه ملكوتى حضرت ثامن الحجج(ع) پيراهن مشكى و شال عزا خود را از تن بركنند، با همين لباس متبرك در قبور پاك و مطهر خود جاودانه شدند.

 

آخر سخن اينكه،مسافران حريم رضوى ،آسوده بخوابيد و سلام هموطنان و بخصوص هم استانى هاى معزا خود را به آقا برسانيد و ما را حلال كنيد.

 

 

منبع:پایگاه خبری تحلیلی نسل تدبیر

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما