گواردیولا: منچسترسیتی در یک صورت قهرمان لیگ می‌شود

 گواردیولا: منچسترسیتی در یک صورت قهرمان لیگ می‌شود

سرمربی منچسترسیتی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را وابسته به نتیجه‌گیری چلسی عنوان کرد.

به گزارش اخترنیوز و به نقل از موندو دپورتیوو، منچسترسیتی در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس با چهار گل وستهام را شکست داد.

پپ گواردیولا پس از بازی گفت: فکر نمی کنم به چلسی صدرنشین برسیم چون با این تیم ۱۰ امتیاز اختلاف داریم. تنها باید به پیروزی در بازی ها فکرکنیم. فصل را خیلی خوب شروع کردیم اما نتوانستیم به این روند ادامه بدهیم. برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ، باید همیشه یک روند خوب داشته باشید. با این حال هیچ چیزی غیرممکن نیست.

چلسی در این هفته برابر لیورپول مساوی کرد اما سرمربی منچسترسیتی این اتفاق را برای آنتونیو کونته نگران کننده ندانست. گواردیولا در این‌باره نیز اظهار کرد: چلسی فاصله زیادی با ما دارد و قهرمانی در لیگ برتر تنها به این تیم بستگی دارد. تنها باید امتیاز از دست بدهد. باید به ۱۶ بازی اخیر چلسی نگاه کرد. تاکنون چهار یا پنج بازی را از دست ندادند اما هر اتفاقی در فوتبال ممکن است رخ بدهد. در هر شرایط باید تلاش کنیم تا بازی ها را با پیروزی به پایان برسانیم.

این سرمربی اسپانیایی در پایان اظهار کرد: اگر حریفانمان پیروز نشوند، شرایط برایمان بهتر می‌شود. به چیزهای بزرگ فکر نمی‌کنیم چون اختلاف امتیازی زیادی وجود دارد.

منبع:ایسنا

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما