نیرو های مقاومت در یک قدمی قبرستان انگلیسی حریتان

نیرو های مقاومت در یک قدمی قبرستان انگلیسی حریتان

ارتش سوریه و نیروهای فدائیان قدس فلسطینی صبح امروز موفق شدند با پشتیبانی دقیق جنگنده‌های روس در بخش غربی مزارع الملاح پیشروی کنند و خود را به نزدیکی قبرستان انگلیسی در نزدیکی شهرک «حریتان» در حومه غربی شهر حلب برسانند.

در این عملیات تلفات گروه‌های تروریستی «جیش المجاهدین»، «الانصار» و جنبش «نورالدین زنکی» بیش از 30 تن بوده است‌.

نیروهای سوری همچنین در عملیات پاکسازی روستای «شویحه خزناویه» مقادیر زیادی تجهیزات نظامی از جمله اسلحه‌های کلاشینکوف، آر پی جی، نارنجک دستی و بی‌سیم کشف وضبط کردند.

یک چشم به جنوب، یک چشم به حلب


نیروهای دموکراتیک در پاکسازی روستای «کبرجة الکبیر» توانستند یک گور جمعی از قربانیان تروریست‌های داعش را کشف کنند.

نبردها در محور جنوبی شهر حلب که با حمله دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد به مواضع نیروهای دولتی سوریه و مدافعان حرم حضرت زینب (س) آغاز شده بود همچنان میان دو طرف ادامه دارد. کانون این درگیری‌ها طی 48 ساعت گذشته در روستای "القراصی" قرار دارد. علی رغم اینکه جبهه النصره و احرارالشام (القاعده) خبر از سیطره کامل بر این روستا داده بودند اما منابع میدانی نزدیک به مدافعان حرم از تسلط کامل خود بر آن و جاری بودن درگیری‌ها در مناطق اطراف آن خبر داده‌اند.

یک چشم به جنوب، یک چشم به حلب


پیشروی‌های اخیر تروریست‌ها در روستاهای "الحمیره، قراصی و قلعجیه" ضمن تامین امنیت مواضع تروریستها در بخش شرقی اتوبان حلب - دمشق مانند "خان طومان، الزربه، امکان گسترش حملات آنها به مواضع نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های هم پیمان در مناطقی همچون "خلصه، الحویز، الزیتان و برنه" را نیز فراهم می‌آورد. لازم به ذکر است که طی هفته‌های اخیر مرکز رصد عملیات نظامی روسیه مستقر در فرودگاه نظامی حمیمیم لاذقیه بر اساس اطلاعات دریافتی از پهپادهای شناسایی - رزمی از انتقال بیش از 8 هزار تروریست القاعده و ارتش آزاد به خطوط تماس با نیروهای مدافع حرم خبر داده بود.

عناصر تروریستی از عصر امروز یک بار دیگر حملات را علیه شهرک‌های محاصره شده الفوعه و کفریا در شمال شرق استان ادلب آغاز کردند.
تروریست‌ها با آتش سنگین و بدون وقفه، مناطق مسکونی شهرک های الفوعه و کفریا را خمپاره‎باران می کنند. وی افزود: بیشترین حملات تروریست‌ها از سمت شهرک «بنش» در جنوب شهرک الفوعه صورت می گیرد.امروز سه تن از شهروندان در اثر حملات خمپاره ای تروریست ها به شهادت رسیدند. وی آمار مجروحان را 10 نفر اعلام کرد و افزود: نبود تجهیزات پزشکی باعث وخامت وضعیت جسمی مجروحان شده است.

یک چشم به جنوب، یک چشم به حلب

 هفته گذشته نیز شماری از رزمندگان مقاومت که در دو جبهه جنوب لبنان و جبهه حلب سوریه فعالند، به دیدار «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان رفتند.

سید حسن نصرالله در این دیدار گفت:«برای هر احتمالی آماده‌ایم.. یک چشم به جنوب، یک چشم به حلب». این خلاصه دیدار رزمندگان مقاومت با سید مقاومت است. جمله‌ای که بر پویایی و اهمیت و محوری بودن نبرد حلب از یک سو، و آمادگی مقاومت مقابل هرگونه احتمالی از جانب دشمن اسرائیلی، تأکید می‌کند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما