پیکه: سال ۲۰۱۴ به جدایی از بارسلونا و خداحافظی از تیم ملی فکر کردم

 پیکه: سال ۲۰۱۴ به جدایی از بارسلونا و خداحافظی از تیم ملی فکر کردم

مدافع بارسلونا اعلام کرد که در سال ۲۰۱۴ قصد جدایی از آبی اناری‌ها و خداحافظی از تیم ملی را داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا بارسلونا فردا شب (چهارشنبه) در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می‌رود. جرارد پیکه به همراه لوییس انریکه (سرمربی بارسلونا) در نشست خبری پیش از بازی حضور داشت و درباره موضوعاتی همچون خداحافظی‌اش از تیم ملی، لیونل مسی، نیمار و پپ گواردیولا صحبت کرد. مدافع بارسلونا درمورد خداحافظی‌اش از تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: این آخرین باری است که در این باره حرف می‌زنم. اکنون بازی با سیتی از همه مهمتر است. تصمیمم در رابطه با تیم ملی تغییری نخواهد کرد. این تصمیم را زمانی که ۳۱ ساله بودم گرفتم. فکر می‌کنم بهترین انتخاب بود. پس از جام جهانی می‌خواهم بازیکنان دیگری جایگزینم شوند.
پیکه در ادامه افزود: در سال ۲۰۱۴ به جدایی از بارسلونا و خداحافظی از تیم ملی فکر کردم. این موضوع را با ویسنته دل بوسکه در جریان گذاشتم اما او مرا راضی کرد که از تصمیمم منصرف شوم. با آمدن لوییس انریکه تغییرات زیادی در بارسا به وجود آمد که این موضوع باعث شد احساس بهتری در این تیم داشته باشم. اکنون در بهترین دوران ورزشی‌ام قرار دارم. هیچگاه این چنین احساس خوبی نداشتم.
مدافع اسپانیایی در مورد بازی فرداشب اظهار کرد: از بازی‌هایی است که به من انگیزه بیشتری می‌دهد. این دیدار چالشی برایمان خواهد بود. سیتی خیلی شبیه به ما بازی می‌کند. از طریق مالکیت توپ موقعیت ایجاد می‌کنند و پرس را از جلو شروع می‌کنند. در صدر گروهمان قرار داریم و می‌خواهیم در بازی فردا پیروز شویم تا مسیر خود را برای صعود هموار کنیم. سپس سه بازی دیگر باقی می ماند. اگر سه امتیاز بازی را کسب کنیم اختلافمان با سیتی پنج امتیاز می‌شود.
پیکه درباره نیمار اظهار کرد: امیدوارم در بارسلونا بازنشسته شود. او قدرت این را دارد که بتواند سال‌های زیادی بازی کند. امیدواریم سال‌های زیادی او را در اختیار داشته باشیم اما هر فصل حکایت خودش را دارد و ممکن است هر اتفاقی بیفتد.
مدافع بارسلونا حضور گواردیولا را در این تیم تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: بارسا به قبل و بعد گواردیولا تقسیم می‌شود. او فوتبال را به روش متفاوتی آزموش داد و تاریخ باشگاه را عوض کرد. فقط می توانم به تمجید از او بپردازم. خاطره خیلی خوبی از پپ داریم.
پیکه در پایان درباره مسی گفت: او تنها به سه دقیقه نیاز داشت تا برابر دپورتیوو لاکرونیا گلزنی کند. الئو بهترین بازیکن جهان و تاریخ است. با این حال همیشه با حضورش در میدان پیروز نمی شویم. همه باید به خاطرش در سطح بالایی قرار داشته باشیم تا او متفاوت باشد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما