موضع ایران در کودتای ترکیه مدبرانه بود

موضع ایران در کودتای ترکیه مدبرانه بود

محسن بیگلری در گفت‌وگو با اخترنیوز، با مدبرانه دانستن موضع رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در قضیه کودتای ترکیه، گفت: کودتا در ترکیه نتیجه‌ای جز کشت و کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه نداشت. این اتفاق برای ما بسیار تکان‌دهنده بود. کشتار،‌ جنگ و خونریزی در هر شرایطی محکوم است. موضع جمهوری اسلامی ایران در قضیه کودتای ترکیه نیز موضع بسیار به موقع، مسئولانه و مدبرانه بود. بعد از این موضع‌گیری بود که مقامات سیاسی آمریکا نیز کودتا را محکوم کردند.

وی تأکید کرد: ایران در قضیه کودتای ترکیه برگ برنده‌ خود را رو کرد.

این نماینده اهل سنت مجلس با انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی برخی رسانه‌ها، سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی داخلی، گفت: اطلاع‌رسانی‌ها در قضیه کودتای ترکیه واقعی نبود. بنگاه‌های دروغ‌پراکنی حتی شایعه کردند که رئیس جمهور ترکیه در ایران است یا از دولت  آلمان تقاضای پناهندگی کرده است یا گفته شد هواپیماهای کودتاچیان به بخش‌هایی از خاک ایران تعدی کردند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه از رسانه‌های داخلی خواست تا در هر شرایطی به ویژه شرایط بحرانی، واقعیات را به درستی اطلاع رسانی کنند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما