لحظه به لحظه با فینال لیگ قهرمانان اروپا 2019

لحظه به لحظه با فینال لیگ قهرمانان اروپا 2019

دو تیم انگلیسی لیورپول و تاتنهام امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ دیداری که در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سلطه 5 ساله تیم های اسپانیایی در لیگ قهرمانان، امشب یک تیم انگلیسی جام قهرمانی این رقابت را بالای سر خواهد برد. تاتنهام و لیورپول که در دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی مقابل آژاکس و بارسلونا شکست خورده بودند، هر یک با بازگشت هایی خیره کننده توانستند راهی فینال شوند تا بعد از 11 سال، بار دیگر چمپیونزلیگ یک فینال تمام انگلیسی داشته باشد. ضمن اینکه برای اولین بار بعد از سال 2012، یک تیم انگلیسی این جام را بالای سر خواهد برد. آخرین بار چلسی بود که در فینال مونیخ، در ضربات پنالتی، بایرن مونیخ را شکست داد و به قهرمانی رسید.

 

 

 

در حالی که دیگر زمان زیادی به آغاز این فینال هیجان انگیز باقی نمانده، می توانید آخرین اخبار و حواشی مربوط به این دیدار را اینجا دنبال کنید:

 

20:13: گرمای طاقت فرسای مادرید یکی از مشکلات دو تیم برای بازی امشب است. موضوعی که کلوپ نیز دیشب بدان اشاره کرد و مدعی شد انگلیسی ها به چنین هوایی عادت ندارند.

 

 

 

19:50: این سومین فینال بزرگ اروپایی کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول است. فقط باب پیزلی در طول زمان حضور خود در لیورپول چهار فینال را تجربه کرده است.

 

 

19:25: سادیو مانه می تواند به اولین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شود که در دو فینال متوالی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است.

 

19:10: روبرتو کارلوس با خودروی فوق لوکس نیسان خود تماشاگر ویژه فینال مادرید خواهد بود.

 

 

18:58: سرمربی تیم های قهرمان لیگ قهرمانان از سال 1996 تا امروز؛ امشب کلوپ به این لیست اضافه می شود یا پوچتینو؟

 

 

18:43: روبرتو کارلوس؛ اولین کسی که جام را در ورزشگاه لمس کرد!

 

 

18:20: مرسی سایدی ها امیدوارند 14 سال بعد از درخشش استیون جرارد در فینال استانبول، امشب جوردن هدرسون الهام بخش موفقیت آنها در مادرید باشد.

 

 

18:11: هواداران لیورپول شهر را به تسخیر خود درآورده و بعد از ناکامی در فتح لیگ برتر به دنبال کامیابی در لیگ قهرمانان هستند.

 

 

 

17:53: مارکا؛ به تدریج هواداران دو تیم در حال حرکت به سمت ورزشگاه واندا متروپولیتانو هستند و انتظار می رود که صفوف طویلی را در مقابل ورزشگاه محل برگزاری فینال شاهد باشیم.

 

17:40: لیورپول - تاتنهام در جای جای دنیا؛ از بامداد سئول تا ظهر در نیویورک و البته ساعت ۲۳:۳۰ در تهران.

 

 

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما