سازمان لیگ: کار مدیران پرسپولیس و تراکتورسازی غیرقانونی بود

 سازمان لیگ: کار مدیران پرسپولیس و تراکتورسازی غیرقانونی بود

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در 3 بخش اتفافات رخ داده بین سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز توصیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اخترنیوز به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، علی کاظمی در بخش اول در مورد بحث تبلیغات محیطی اعلام کرد: متاسفانه مدیران محترم باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز بدون هماهنگی با این سازمان و اخذ مجوز رسمی اقدام به تبلیغ سامانه هواداری خود کرده‌اند و با ایجاد محدودیت در مسیر تعهدات این سازمان با بهره برداری از فضای تبلیغاتی زمین مسابقه در هفته چهارم لیگ برتر موجب وارد شدن ضرر و زیان به این مجموعه شده‌اند.
این مقام مسئول در بخش دوم، افزود: سازمان لیگ می‌توانست تا رفع محدودیت ایجاد شده اجازه برگزاری بازی این 2 تیم را ندهد، اما به دلیل رعایت مسائل ایمنی و امنیتی، تنش زدایی و احترام به تماشاگران حاضر در ورزشگاه این کار به مصلحت نبود و ترجیح داده شد با مشورت مقامات مسئول تصمیم بهتر و منصفانه تر گرفته شود.
وی تاکید کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را دارد در چارچوب اساسنامه، آئین نامه ها و دستورالعمل های صادره در رابطه با شرح وظایف و اختیاراتی که از طرف مدیران فوتبال تفیض شده است، اقدام و اعمال قانون کند.
 سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اظهارات اخیر مدیرعامل پرسپولیس در مورد پرونده رامین رضائیان گفت: با بررسی های صورت گرفته در رابطه با فسخ قرارداد منعقده فی مابین رامین رضائیان، کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران بدرستی عمل نموده است و ارجاع پرونده به کمیته حل اختلاف به منظور رسیدگی و حل اختلاف بین باشگاه و بازیکن در خصوص تبصره ای است که بین باشگاه پرسپولیس و رامین رضائیان توافق گردیده است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما