با همکاری معاونت فرهنگی سپاه ناحیه ولایت تبریز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز برگز

با همکاری معاونت فرهنگی سپاه ناحیه ولایت تبریز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز برگز

پاتوق فرهنگی جشنواره تسنیم صفای بهشت توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه ولایت تبریز و مشارکت معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز در پارک ولیعصر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز از مشارکت این منطقه در برگزاری جشنواره تابستانی پاتوق فرهنگی سپاه ناحیه ولایت تبریز در پارک ولیعصر تحت عنوان تسنیم صفای بهشت خبر داد .

رامین راستی ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز با اعلام مطلب فوق گفت درراستای اجرای سیاستهای کلان شهرداری در حوزه فرهنگی ، پیوست فرهنگی و تعامل سازنده با نهادها و سازمانهای متولی امور فرهنگی و اجتماعی جزء اهداف و برنامه های کلیدی این معاونت بوده و به همین منظور جشنواره پاتوق فرهنگی تسنیم صفای بهشت با مشارکت این منطقه  و با محوریت اجرای برنامه های شاد و مفرح و موسیقی و نمایش با مضامین سبک زندگی اسلامی ایرانی و ارائه مطالب آموزنده در حوزه خانواده و آسیب های خانوادگی شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و تحکیم بنیان خانواده و پخش کلیپ های حماسی در پارک ولیعصر تبریز به مدت دو شب برگزار گردید .



.

.


رامین راستی در بخشی از سخنان خود در این جشنواره به اهمیت کار فرهنگی با پیوست فرهنگی و بازآموزی فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در قالب هنر و موسیقی اشاره نموده و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری بروزرسانی کار فرهنگی و حرکت در مسیر توسعه فرهنگی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی را مورد تاکید قرارداده و از برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط این منطقه  در قالب جشنواره تابستانی خبر داد.



.

.




سرهنگ ارسلانی فرمانده سپاه ناحیه ولایت نیز با اشاره به ترفندهای دشمنان نظام اسلامی و برنامه ریزی کلان آنها برای فروپاشی نظام خانواده از طریق پخش برنامه های متعدد از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و لزوم پیشگیری از غربی سازی خانواده ها را مورد تاکید قرار داده و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در متن مردمی را از اولویتهای اساسی فرهنگی سپاه عنوان نموده و مشارکت شهرداری منطقه یک تبریز در بستر سازی و اقدام شایسته این خصوص را شایسته تقدیر دانست .


.




معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک در پایان بر تداوم برنامه های فرهنگی و هنری و آموزشی ویژه خانواده ها و دانش آموزان در فرهنگسرای شهید بهشتی و پارک های سطح منطقه یک با محوریت خدمات آموزشی و علمی و فرهنگی در جهت ارتقاء سطح علمی و آموزشی خانواده ها در سطح منطقه تاکید نمودند .





گفتنی است جشنواره تسنیم صفای بهشت با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه ولایت و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک به مدت دو شب در پارک ولیعصر شهرداری منطقه یک برگزار گردید .

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما