قرار گرفتن اردبیل در ردیف سه استان امن کشور

 قرار گرفتن اردبیل در ردیف سه استان امن کشور

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به توسعه روزافزون حوزه گردشگری در این منطقه بر ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش اخترنیوز، سرهنگ «حسین عبدی» در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی مشگین‌شهر با بیان این‌که  در نیمه نخست امسال 2753 دستگاه انواع خودرو به خودروهای موجود استان افزوده شده است، گفت: سهم شهرستان مشگین‌شهر بیش از 300 دستگاه بوده است. به‌طوری‌که در نیمه نخست سال میزان تصادفات فوتی در شهرستان مشگین‌شهر 53 درصد کاهش یافته است.

عبدی تصریح کرد: در حالی که میانگین کشوری کاهش تصادفات فوتی در کشور در نیمه نخست سال 2/2 درصد و میانگین استانی آن هشت درصد بوده است.

وی با بیان این‌که امنیت در این منطقه در سایه اقتدار و تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی حاصل شده است، از اجرای طرح ویژه برای تسهیل عبور و مرور و امنیت بیشتر دانش‌آموزان هم‌زمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

عبدی با قدردانی از مسئولان محلی و شهروندان مشگین‌شهری خاطرنشان کرد: باید نحوه عملکرد مردم و مسئولان این شهرستان در کاهش قابل توجه آمار تصادفات فوتی به‌عنوان الگویی موفق به سایر مناطق استان و حتی کشور تسری یابد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ «کریم نوری»، سرهنگ «کیوان زرین‌کلاه» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان مشگین‌شهر معرفی شد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما