کشف شش تن انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی

 کشف شش تن انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش اخترنیوز به نقل از ایرنا، سردار محسن حسن خانی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری افزود: شعار 'همه با هم برای امنیت و آرامش' فقط برای این هفته نیست بلکه ساری و جاری در ماموریت های ناجاست.
وی با اشاره به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، وزارت کشور نیز دستورالعملی را بر اساس پیشنهادات ناجا تدوین کرده تا مجمع خیرین امنیت ساز در استان ها تشکیل و کمک های مالی و معنوی در راستای ارتقا امنیت در کشور انجام دهند.
سردار حسن خانی اظهار کرد: ارتباط درست با مردم، کاهش میزان انتقادات و افزایش رضایتمندی، افزایش توان رزمی و عملیاتی پلیس، افزایش میزان احساس امنیت در مردم و افزایش اقتدار و اعتماد اجتماعی به پلیس از جمله اهداف فرماندهی نیروی انتظامی استان است.
وی ادامه داد: در ارزیابی های انجام شده، آذربایجان شرقی جزو امن ترین استان ها و در بحث نظارت تخصصی نیز جزو استان های برتر کشور انتخاب شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در طرح مکنا نیز با تلاش های شبانه روزی طی دو سال گذشته انجام شده توانسته ایم در سال جاری شش مدال برنز و شش گواهینامه مکنا را کسب کنیم.
وی افزود: در سه سال گذشته وقوع جرایم در استان کاهش یافته و در سال جاری نیز آمار وقوع سرقت در استان پنج درصد کاهش نشان می دهد.
سردار حسن خانی اضافه کرد: در حوزه تصادفات رانندگی نیز با وجود افزایش 19 هزار وسیله نقلیه در استان آمار تلفات جانی 42 نفر کاهش یافته است.
وی افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر توانسته ایم بسیاری از معتادان متجاهر در استان را جمع آوری کنیم که در سال جاری هشت هزار نفر معتاد به مراکز ماده 16 و ماده 15 معرفی شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 550 هزار تماس تلفنی با سامانه 110 پلیس استان تماس گرفته شده که 66 درصد این تماس ها منجر به عملیات شده است.
در این مراسم که با حضور استاندار آذربایجان شرقی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان دستگاه های اجرایی و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان برگزار شد، از کارکنان و افسران نمونه نیروی انتظامی تجلیل شد.
اجرای مانور آزادسازی گروگان ها و مبارزه با عملیات تروریستی از دیگر بخش های این مراسم بود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما