ترامپ تهیه‌کننده یک شو تلویزیونی می‌شود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا قصد دارد تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی از نوع "ریلیتی شو" (Reality Show) را به عهده بگیرد.

به گزارش اخترنیوز و به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا سمت تهیه‌کننده اجرایی یک "ریلیتی شو" (Reality Show) تحت عنوان The Celebrity Apprentice را عهده‌دار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه ورایتی، آرنولد شوارتزنگر، فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا مجری این برنامه تلویزیونی خواهد بود.

به نوشته ورایتی، پخش این برنامه پس از دوسال وقفه از روز دوم ژانویه ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

این برنامه تلویزیونی آخرین بار در فوریه ۲۰۱۵ پخش شده بود. دلیل متوقف شدن پخش این برنامه، بیانات جنجالی ترامپ به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه در مبارزات انتخاباتی بود.

در تیتراژ برنامه نام ترامپ پس از مارک بیورنت، سازنده برنامه ذکر شده است.

دستمزد رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا حاصل از این برنامه اعلام نشده اما غیرعادی بودن این درآمد مورد تاکید قرار گرفته چون ترامپ در حالی به عنوان رئیس‌جمهوری کشور به خاطر کار برای تهیه یک برنامه تلویزیونی دستمزد دریافت خواهد کرد که این امر ممکن است منجر به تعارض منافع شود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما