موسوی: تساوی در داربی، قدم رو به جلو برای استقلال بود

موسوی: تساوی در داربی، قدم رو به جلو برای استقلال بود

مهاجم سابق استقلال معتقد است این تیم با کسب تساوی مقابل پرسپولیس یک قدم رو به جلو برداشته است.

علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا در باره تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی ۸۳ اظهار کرد: همان طور که پیش از بازی گفته بودم اگر استقلال پیروز این بازی نشود، بازی به تساوی می‌انجامد. بازیکنان استقلال می‌دانستند که با تساوی در این بازی می‌توانند تا حدودی نظرها را نسبت به خودشان تغییر دهند. با توجه به هجمه سنگینی که پیش از بازی روی استقلال بود، بازیکنان و مربیان این تیم از نظر روحی و روانی در وضعیت مناسبی نبودند.

او اضافه کرد: به نظرم این بازی شاید زیبا نبود اما استقلال نمایش قابل قبولی داشت. آن‌ها تا حدود ۷۰ درصد مقابل پرسپولیسی که از همه نظر نسبت به این تیم در شرایط بهتری قرار داشت، خوب بودند.

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال در منگنه بود و توانست با این تساوی یک قدم رو به جلو بردارد و شاید بازیکنان استقلال به این باور رسیده باشند که فاصله چندان زیادی با تیم‌های صدرنشین لیگ برتر مانند پرسپولیس ندارند.

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال پس از دو نمایش نسبتا خوب مقابل ماشین‌سازی و پرسپولیس می‌تواند به روزهای اوج خود برگردد گفت: اهل پیش‌بینی کردن نیستم ولی استقلال با این سبک بازی شاید بتواند در بازی‌های آینده پیروزی یا شکست به دست بیاورد. نباید انتظار داشته باشیم که استقلال همواره پیروز مسابقه‌ها شود. این استقلال نیاز به درمان دارد و باید بیش از این کار کند.

مهاجم سابق استقلال اضافه کرد: آن‌ها باید نقاط ضعف خود را برطرف کنند تا در لیگ برتر موفق شوند. با یکی دو برد هیچ چیز عوض نمی‌شود چون نوع بازی استقلال دچار مشکل است. باید فکر اساسی به حال این تیم شود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما