استقبال 2هزار نفری از عبدالله ویسی و تیمش

استقبال 2هزار نفری از عبدالله ویسی و تیمش

به گزارش "اختر نیوز" و به نقل از ایمنا، این تمرین زیر نظر عبدالله ویسی، کریم قنبری، مجید بصیرت، سعید دهقان و علی لسان فولادی (مربی دروازه‌بان‌ها) برگزار می‌شود.


بازیکنان و مربی برزیلی که به تازگی به سپاهان پیوسته‌اند در تمرین امروز حضور ندارند و امشب وارد اصفهان می‌شوند.


از نکات جالب نخستین تمرین سپاهان حضور حسین پاپی در این تمرین است. نام پاپی در لیست بازیکنان مازاد سپاهان که چند روز پیش از طرف این باشگاه اعلام شد وجود داشت. به نظر می‌رسد نام پاپی از لیست مازاد خارج شده باشد و زمزمه‌هایی مبنی بر تمدید قرارداد وی به گوش می‌رسد.


در ابتدای این تمرین، ویسی در رختکن ورزشگاه باغ فردوس با بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرین با دو و حرکات کششی آغاز شد.


حدود 2 هزار هوادار سپاهان در اولین تمرین این تیم حضور پیدا کرده‌اند و به تشویق سپاهان مشغول‌اند. هواداران با شعارهایی مثل «ویسی به خانه خود خوش آمدی» از سرمربی جدید تیمشان استقبال کردند و سرود قهرمانی سر دادند.


شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی با لباس شخصی در تمرین حضور دارند و احتمالاً به بازیکنان در حال تمرین اضافه می‌شوند.هیچکدام از مسئولان باشگاه سپاهان در این تمرین حضور ندارند.


سه دروازه‌بان از جمله مهدی امینی در تمرین امروز حضور دارند و به نظر می‌رسد 2 دروازه‌بان دیگر از تیم‌های پایه سپاهان به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما