وزنه بردار پارالمپیکی ایران: امیدواریم نگاه‌های تبعیض‌آمیز به ورزش تغییر کند

 وزنه بردار پارالمپیکی ایران: امیدواریم نگاه‌های تبعیض‌آمیز به ورزش تغییر کند

وزنه بردار پارالمپیکی گیلان با ابراز نارضایتی از استقبال کم شور مردم از ورزشکاران پارالمپیک، گفت: امیدواریم از این به بعد نگاه ‌های تبعیض‌آمیز به ورزش پارالمپیک تغییر کند.

سامان رضی در گفت وگو با اخترنیوز، اظهار کرد: توانستم در پارالمپیک ریو در رشته ورزنه برداری جانبازان و معلولین مقام چهارم را کسب کنم.

این وزنه بردار پارالمپیک گیلانی در خصوص حضور خود در مسابقات پارالمپیک ریو گفت: اگر داوران در وزنه سوم خطا نمی گرفتند سوم می شدم اما متاسفانه داوران سلیقه ای برخورد کرده و وزنه  ای که طبق نظر کارشناسان خطا نبود را خطا گرفتند و در نهایت چهارم شدم.

وی تصریح کرد: البته در ریو افت بالایی در وزنه برداری داشتیم و بدن ها برنمی گشت و رکوردها پایین آمده بود.

رضی با ابراز نارضایتی از استقبال کم شور مردم از ورزشکاران پارالمپیک، گفت: متاسفانه بین ورزش افراد سالم و جانبازان و معلولین فاصله زیادی وجود دارد، باتوجه به اینکه استان گیلان نماینده المپیکی نداشت و ما در پارالمپیک حضور یافتیم امیدواریم از این به بعد نگاه  های تبعیضی به ورزش پارالمپیک تغییر کند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما